duminică, 13 octombrie 2013

Impresii din Malta



Impresii din Malta

Anul acesta am avut privilegiul și bucuria să beneficiez de o bursă prin Programul ERASMUS care mi-a facilitat deplasarea în Malta pentru a-mi dezvolta și completa prin aplicații practice cunoștințele privind protecția mediului dobândite în cadrul Facultății de Resurse Minerale și Mediu.
Experiența de care am avut parte în această țară a fost una extrem de plăcută și folositoare atât pe plan profesional cât și ca mod de viață. Am fost încântată să descopăr o țară insulara frumoasă, cu numeroase atracții turistice reprezentate de temple vechi, monumente ale naturii, diferite catedrale sau alte monumente arhitecturale deosebite.
Malta este o țara frumoasă, cu un puls accelerat, ce în lunile de vară abundă în viață, cu mulți turiști, lucru ce se poate observa în aglomerația străzilor capitalei Valletta, a orașului cetate Mdina sau a altor orașe preferate și frecventate de turiști.
Din punct de vedere profesional mi s-a oferit șansa să lucrez pentru perioada de practică într-o companie spezializată pe domeniul meu de studiu având șansa să mă documentez și să mă familiarizez cu modul de abordare a diferitelor proiecte la nivel european cât și cu echipele de lucru dintr-o companie implicată în proiecte europene.
Bazându-mă pe ceea ce am experimentat în periplul meu, îi încurajez pe colegii mei studenți care au șansa să beneficieze de burse pentru programe de studiu sau de practică în străinătate să aplice pentru obținerea unei astfel de burse, fiind o șansă pentru a întâlni o nouă cultură, un alt stil de viață, pentru a-și lărgi propriile orizonturi și nu în ultimul rând de a accepta aceasta ca pe o provocare la finalul căreia ajungi sa fii mai încrezator în propriile puteri și cu o nouă viziune asupra vieții.


Roxana Babiciu


Studentă în anul IV a Facultății de Resurse Minerale și Mediu, specializarea Ingineria și Protecția Mediului în Industrie


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu